close

今日我生日

一如往常

都系得好姊妹

啊鑾陪我過

有小小失望o既...

就系拒唔記得帶生日禮物

(無奈^^'')

算啦

話到尾

拒都陪左我一個下晝

近住我地去左西九

食壽司

雖然D野就唔系感好食

但系都幾抵嫁

因為唔使我比錢

(昆埋阿媽一起去!)

................................................................

其實

生日又迷系感過

只不過系

又大一歲...

又老一年......

連續兩年都系

只能聽見一句

生日快樂

漸漸地心淡了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Miko10099 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()